Timberland NL Home

VEELGESTELDE VRAGEN OVER DE TIMBERLAND COMMUNITY


WAT IS DE TIMBERLAND COMMUNITY?

De Community is het eerste Timberland-lidmaatschapsprogramma.

We zijn op een missie om een eerlijkere en groenere toekomst te creëren door verantwoorde duurzame schoenen, kleding en accessoires te maken. We willen pioniers zijn, met onze groene Community die onze leden verbindt met de natuur.

Als lid van onze Community krijg je exclusieve toegang tot unieke ontwerpen, acties en ervaringen. Verdien punten door te winkelen en mee te doen aan polls en wedstrijden, en wissel die punten in voor exclusieve beloningen.



HOE MELD IK MIJ AAN BIJ DE TIMBERLAND COMMUNITY?


Je kunt hier lid worden van de Community of ga naar een deelnemende winkel. Hieronder vind je de lijst met deelnemende winkels. Iedereen die in Nederland woont en 18 jaar of ouder is, kan lid worden. Een aankoop is niet nodig, en lid worden is gratis!


IK HEB AL EEN ACCOUNT OP TIMBERLAND.NL EN ONTVANG E-MAILS. BEN IK DAN AUTOMATISCH LID?


Als je account vóór 03 September 2024 is aangemaakt, moet je de Timberland Community aan je account toevoegen. Je hoeft alleen maar je leeftijd te bevestigen. Controleer hier je status en word lid van de Timberland Community.



IS ER EEN APP?

Er is momenteel geen app, maar misschien lanceren we die in de toekomst wel.

Laat ons je mening hierover weten op je Community-dashboard!



HOE VERDIEN IK PUNTEN?

Je kunt op drie manieren punten verdienen:

  • Doe een aankoop in een deelnemende Timberland-winkel.
  • Doe een aankoop op Timberland.nl.
  • Doe actief mee met de Timberland Community door deel te nemen aan onze uitdagingen en polls.


Je krijgt geen punten voor Timberland-producten die je koopt bij niet-Timberland-winkels. Je krijgt ook geen punten als je een cadeaubon koopt, maar ze worden wel toegekend als je bij een aankoop betaalt met een cadeaubon.



HOEVEEL PUNTEN VERDIEN IK MET MIJN AANKOOP?

Voor elke € 1 die je uitgeeft bij deelnemende Timberland-winkels en op Timberland.nl, verdien je 10 punten.



WAT KRIJG IK MET MIJN PUNTEN?

Je kunt je punten inwisselen voor:

  • deelname aan maandelijkse uitdagingen, waarmee je kans maakt om gratis schoenen, kleding of accessoires te winnen.
  • een van onze milieubewuste cadeaus. Bekijk ze hier.



HOE KAN IK MIJN PUNTEN INWISSELEN VOOR BELONINGEN?


Bekijk je Timberland Community-Dashboard of inwisselpagina wat we allemaal voor je hebben en volg de instructies om je punten in te wisselen voor verschillende soorten beloningen.



HOE ZIE IK BESCHIKBARE BELONINGEN?


Timberland Community-leden kunnen alle beloningen die momenteel beschikbaar zijn bekijken op hun dashboard of op hun beloningspagina.



KAN IK TEGOED KRIJGEN VOOR AANKOPEN DIE IK HEB GEDAAN VOORDAT IK LID WERD?


Helaas niet, je kunt alleen punten verdienen voor aankopen die je hebt gedaan nadat je lid bent geworden van de Timberland Community.


IK BEN VERGETEN DE WINKELMEDEWERKER TE LATEN WETEN DAT IK LID BEN VAN DE TIMBERLAND COMMUNITY. KAN IK NOG PUNTEN KRIJGEN VOOR MIJN AANKOOP?


Als je lid bent van de Timberland Community en lid was op het moment van je aankoop, kun je binnen 30 dagen na je aankoop de klantenservice bellen op 0800 3232010 om je Timberland Community-punten te krijgen. Ons team zal je Timberland Community-inschrijving en je transactiegegevens bevestigen en je vervolgens je punten toekennen. Je kunt ook onze pagina 'ontbrekende punten' gebruiken. Zodra je je aanvraag hebt ingediend, wijst onze klantenservice je punten toe voor je aankoop, als deze in aanmerking komt.



VERLOPEN MIJN PUNTEN?


Nee, nadat je je punten hebt verdiend, kunnen ze niet verlopen.



WANNEER VERSCHIJNEN DE PUNTEN IN MIJN ACCOUNT?

Het kan tot 72 uur nadat je punten hebt verdiend duren, voordat ze in je account te zien zijn.



HOE KAN IK ZIEN HOEVEEL PUNTEN IK HEB?


Je kunt je puntensaldo bekijken op je Timberland Community Dashboard.

Of ga naar je overzicht, waar precies staat hoe en wanneer je je punten hebt verdiend.



WAT GEBEURT ER MET MIJN PUNTEN WANNEER IK ARTIKELEN RETOURNEER OF EEN BESTELLING ANNULEER?

Punten worden uit je account verwijderd wanneer je artikelen retourneert of een bestelling annuleert.



IK ZIE GEEN PUNTEN WAARVAN IK DENK DAT IK ZE WEL VERDIEND HEB. WAT MOET IK DOEN?


Als je je aankoop in de winkel hebt gedaan, klik dan hier om je betalingsbewijs in te dienen en je punten te krijgen. Of bel onze klantenservice - zij helpen je graag verder. Als je de aankoop online hebt gedaan, neem dan contact op met de klantenservice op 0800 3232010 voor hulp.



KAN IK BELONINGEN RETOURNEREN?


Nee, als je punten hebt ingewisseld voor een beloning is dat definitief.



IK HEB PROBLEMEN MET MIJN ACCOUNT, KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN?


Neem contact op met de klantenservice op 0800 3232010. Zij kunnen je waarschijnlijk wel helpen.



HOE STOP IK MET HET ONTVANGEN VAN E-MAILS VAN DE TIMBERLAND COMMUNITY?


Je kunt je op elk moment afmelden voor de e-mails van de Timberland Community door je communicatievoorkeuren in je account bij te werken. Als je je afmeldt, kun je nog steeds een e-mail van ons ontvangen als je je wachtwoord opnieuw moet instellen en misschien ook wel als we je willen verrassen met een geschenk. Werk hier je communicatievoorkeuren bij.


Algemene voorwaarden voor de Timberland Community zijn hier te vinden



DEELNEMENDE TIMBERLAND-WINKELS:

Amsterdam, Kalverstraat, Kalverstraat 88-90, 1012 PH, Amsterdam. 31 (0) 208 100 748

Batavia, Bataviastad Outlet Centre, Bataviaplein 60, Unit 10, 8242 PN, Lelystad. '+31 (0) 320343321

Utrecht, Steenweg, Steenweg 28, 3511 JR, Utrecht. '+31 302313201

Rotterdam, Beurstraverse 57, 3011 AE, Rotterdam. +31 (0) 102 133 029

Roermond, McArthur Glen Outlet Park, Stadsweide 48-50, 6041 TD, Roermond. '+31 (0) 475 451 946